2013. május 8., szerda

Egy őrült hét... - bérmálkozás

Jövök a hét folytatásával, vagyis az elejével,. mert a bérmálkozás szerdán volt, a ballagási gitár pénteken.
Az egyik barátunk fia nemrég megkérte a Férjecskémet h legyen a Bérmakeresztapja. Mondanom sem kell h teljesen elérzékenyültem:)) milyen megtisztelő feladat:)))  
A bérmálkozás május 1-én volt, nem akármilyen szervezéssel. Nálunk - vagyis kicsi falunkban - került sor a 10 éves püspöki évforduló megünneplésére:))) Már előre gondolkoztam h felajánljak-e egy tortát? ...de  úgyis visz mindenki sütit.......az is igaz h  tavaly amikor a Sógornőm kislánya volt elsőáldozó akkor is kellet fehér torta, gondoltam most sem lehet másként, meg bérmaszülők is leszünk ....... aztán csak rákérdeztem az illetékeseknél aki köszönettel fogadták, sőt még talán örültek is. kaptam alapanyagot a tortához és útmutatást is, egy teljesen fehér torta készült a Püspök köszöntésére, kereszt középen, üdvözlő szöveg  a torta sarkaiban.
Nagyon akartam illő tortát készíteni, persze az teljesen egyéni mi az illő. Kicsit furcsa érzés volt keresztet fondantból csinálni.





A másik torta a bérmálkozó fiatalnak készült. Na ezt már dögösre akartam. Most amikor néztem a képeket ....lehet h kicsit inkább halottasra sikeredett. Ezt még Anyósom is mondta készülődés közben  - mert kellet az erősítés ilyen sűrű héthez, Ő volt a gyerekfelügyelő - tegyek még vmilyen színt bele mert ez nem temetés! Valahogy nem is értettem miért mondja de azért  engedelmesen igyekeztem feldobni a tortát és gyöngyöztem:)) igen tudom most teljesen meglepődtetek, hogy juthatott ez eszembe?:)  De azért még más is kellett volna rá......



Az alap most is megvolt, festés és gyöngy.



6 megjegyzés:

  1. Szép lett mind a kettő. Szerintem anyósodat a fekete szín zavarta. Talán egy bézs, vagy halvány arany árnyalat nem lenne annyira komor, de az meg nem vagány :) Hát nehéz ilyenkor választani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen most hogy mondod... vagyis írod:))) ....nem kellett volna annyira ragaszkodnom a feketéhez, mert van más szín is a világon, amit néha elfejtek. De lesz még lehetőség:))) és akkor próbálkozom más árnyalatokkal:)

      Törlés
  2. Judóca, Neked a festés is nagyon megy!
    Mindegyik torta dícséretes!

    VálaszTörlés
  3. Mit szólt a püspök úr a tortához, azt lehet tudni? Nagyon szuper lett egyébként az övé, letisztult és egyszerű! A másik nekem is kicsit gyászos - bocsi! - , főleg hogy az ünnepelt neve a kereszten van...brrr... De majd legközelebb, igaz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Zsuzsi ezt látom én is - most már - de sajna akkor valahogy nem tűnt fel....
      Arról nem kaptam hírt h személyesen a Püspök Atya mit gondolt róla:(

      Törlés