2012. szeptember 20., csütörtök

Csíkos - SAD 9. forduló

A SAD 9. fordulójának háziasszonya Praliné volt. A téma az őszi ruha divatból kiindulva csíkos vagy pöttyös díszítésű desszertek. Ez az ami pontosan nekem való :)))
Bár be kell vallanom töredelmesen erre a SAD fordulóra nem készültem előre, mint ahogyan az utóbi fordulókon nem is sikeredett játszanom ( persze ebben csakis én voltam a ludas:)).
Szóval amikor reggel leültem a gép elé Teller Zsuzsinál pöttyös mini tortákról olvastam ami egyenesen a játékra készült. Gondoltam most muszáj játszanom, méghozzá az Unoka húgom iskolai szülinapi köszöntőjére készült csíkos-rózsás tortával.

Íme:



A torta csokis volt, a burkolat céklalével színezett fondant. Gondolom már kitaláltátok h a díszítést kis plasztik csokival egészítettem ki. 



8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a torta és divatos :)) Örülök, hogy játszol!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy én is közrejátszhattam abban, hogy készítettél valamit a játékra! :)
    Szuper a csíkos tortád és imádom a plasztik rózsádat! Egyszer már nekem is ki kellene próbálnom azt a technikát + az orchideáidat is... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      nyugodtan próbáld ki mindkettőt, egyik sem nehéz:) főleg azokhoz képest amiket Te szoktál készíteni:)

      Törlés
  3. Nagyon mutatós a csíkos tortád!

    VálaszTörlés